Kvalitní klientský servis v angličtině
Pro koho je kurz určen?
Kurz pro zaměstnance, kteří potřebují efektivně a zdvořile komunikovat se zákazníky, a to telefonicky, osobně i písemně. Studenti dělají velké pokroky v krátkém časovém intervalu. Kurz je vhodný pro všechny, kdo se v nejrůznějších situacích dostávají do přímého kontaktu se zákazníky, včetně zaměstnanců hotelů, bank, klientských center a call center.
Studenti jsou seznámeni s jazykovými dovednostmi, profesionálními technikami a specifickými strategiemi, které využijí při komunikaci se zákazníky v anglickém jazyce.
Obsah jazykového kurzu:
Každá lekce se zaměřuje na specifickou formu kontaktu se zákazníkem, například osobní setkání, telefonní rozhovory nebo psaná komunikace. Závěrečná lekce představuje dovednosti potřebné k řešení problémů a vypořádání se se stížnostmi.
Obsah učebnice:
- poutavá témata, motivační hraní rolí a široká škála cvičení, které poskytují rámec specializované slovní zásobě
- „Tip boxes“ – klíčové shrnutí gramatiky, užitečných frází a konverzačních strategií
- na začátku každé lekce je oddíl „Starter“ – díky němu se studenti dozvědí, co bude daná lekce obsahovat, ověří si své dosavadní znalosti a dozví se, v čem se mohou zlepšit
- na konci každé lekce je oddíl „Output“ – soubor otázek k diskuzi
- na konec učebnice jsou zařazena řešení cvičení, přepisy poslechů a slovníček
MultiROM mimo jiné obsahuje soubor interaktivních cvičení.
OBSAH:
Unit 1 – Úvod ke klientskému servisu: úspěšný klientský servis, zaměstnání a profese v sektoru klientského servisu
Unit 2 – Osobní schůzky se zákazníky: řeč těla, návštěva firmy, veletrhy, neviditelný zákazník
Unit 3 – Jednání se zákazníky po telefonu: telefonování obecně, telefonát zákazníkovi klientského servisu, co zákazníci opravdu slyší
Unit 4 – Úspěšné call centrum: přijetí objednávky, horká linka, call centra zaměřená na zákazníka
Unit 5 – Písemná komunikace se zákazníkem: jak efektivně psát emaily a dopisy, formální a neformální styly
Unit 6 – Jak se vypořádat s problémy a stížnostmi: strategie a zásady stížností, omluvný dopis, vysvětlování politiky firmy
Hodinová dotace: 25–30 hodin
Cena kurzu: 5.900,- Kč
Zaujal vás tento kurz? Kontaktujte nás:
Tel.: (+420) 739 88 77 99 | E-mail: info@1stenglish.cz